Skype-trenér je komplexní program s individuální péčí. 

 

Určen je pro klienty, kteří chtějí osobní přístup a výsledky.

Ceník

10 TRÉNINKŮ
450Kč
4 500 Kč za balíček
Zdravý a chutný jídelníček
Sestavení tréninkového programu
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Když se vám to poprvé líbilo 4500 Kč za balíček
30 TRÉNINKŮ
350 Kč
10500 Kč za balíček
Zdravý a chutný jídelníček
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Sestavení tréninkového programu
A máte vystaráno na půl roku 10500 Kč za balíček

Nejčastěji kladené otázky

Můžu si dát při snaze o hubnutí po sportu (tenis, fotbálek,..) 1 pivko?

Uvědomte si, že jedno „pivko 12“ má cca 900kJ, což je energetická hodnota 250 g kuřecího prsa. Samozřejmě obě tyto porovnávané potraviny mají jiný nutriční přínos pro vaše tělo. A navíc po sportovní aktivitě nadále pokračují započaté pochody spalování tuků a vy to tím pivkem zastavíte. Není to škoda?

Při hubnutí, je menším prohřeškem dát si 1 pivo, nebo 2 dcl vína

Bohužel obojí je špatně. Energeticky jsou oba nápoje shodné a oba obsahují dosti sacharidů, oba nám brzdí spalování tuků. Takže v období hubnutí opravdu ne. Ale to neznamená, že si už nikdy nedáte víno nebo pivo (to by i pro mne nebyla hezká představa). Jen pokud to s hubnutím myslíte vážně, tak oba nápoje ve svém pitném režimu vynecháte.

A pokud se snažíte o udržení hmotnosti, omezte pití těchto nápojů jen na výjimečné příležitosti a v omezeném množství. Jestliže zhřešíte více, tak prostě více zapracujte ve fitku, nebo zařadíte jinou účinnou pohybovou aktivitou..

Jak rychle budu hubnout?

Zdravé hubnutí je 0,5 – 1 kg za týden. Hodně záleží na vašem zdravotním stavu, věku, kondici, životním stylu. O něco pomaleji hubnout například „zkušení dietáři“, kterým jejich tělo už příliš nedůvěřuje a pro jistotu si udržuje „ukládací“ režim. Avšak i tito lidé se mnou úspěšně dosahují optimální váhy a dlouhodobě si jí udržují.

Kdo jsou vaši klienti?

Moji klienti nejsou jen lidé, kteří chtějí svou váhu redukovat o větší počet kilogramů, ale stávají se jimi i ti, jimž postačuje ubrat 2 – 3 kila na vytvarování postavy např. na bříšku či bocích. Do další skupiny patří zákazníci, pro něž je důležitá celková image, zahrnující nejen tvar postavy, ale také kvalitu pleti, dostatek vitality a vysokou hladinu energie po celý den. Zejména v poslední době se zvyšuje počet klientů z řad managerů, vedoucích odborů a podnikatelů, jejichž náročný životní rytmus jim příliš neumožňuje věnovat dostatek času svému zdraví a tělu. Přesto se po nich vyžaduje vysoké pracovní nasazení, profesionální vzhled a neustálý přísun energie.

.

Proč někdo může sníst cokoli a nepřibere a já přiberu i po prolistování kuchařky?

Lidé se liší v moha ohledech – je mnoho důležitých faktorů, které ovlivňují, jak snadno přibíráme a hubneme. Hlavním rozdílem je míra “ bazálního metabolismu“, tedy jak moc naše tělo „spaluje,“ když jsme v klidu. Tato hodnota je obecně vyšší u mužů, než u žen a u všech klesá s věkem. Liší se ale také člověk od člověka, podle toho, jak jsme geneticky nastavení. Něčí tělo je naprogramováno, aby bylo „spořivější“ a něčí organismus zase hned spálí, co přijal. Hodnota bazálního metabolismu se dá zvýšit pravidelnou sportovní aktivitou a naopak klesá s počtem absolvovaných diet a omezením příjmu potravy.

Chtěla bych zhubnout cca 10 kg za 2 měsíce, je to reálné?

Při hubnutí se doporučuje dodržet limit cca 0,5 kg za týden. Při rychlejším tempu se naše tělo nestíhá vyrovnávat se změnami, které hubnutí přináší. Zhubnutí 10 kg za 2 měsíce je tedy sice nějakou drastickou dietou možné, ale rozhodně ne zdraví prospěšné a hlavně určitě ne dlouhodobě udržitelné. 2 kg za měsíc se mohou zdát poměrně málo, ale za půl roku už je to 12 kg a za rok 24! A pár měsíců příjemného a zdravého hubnutí, po kterém znovu nepřiberete přece za to stojí.