Fitness panenka plněná chřestem

 Mám tu pro vás další tip nějak připravit cinelli sváteční oběd. Chřest je výborný sám o sobě, ale snažím se ho komponovat i do fit receptů. Mám takový  nápad šoupněte ho do vepřové panenky společně s vaječnou omeletou a udělala tak efektní roládu. Omeletu můžete nahradit i  nízkotučným sýrem a vynechat slaninu.Doveďte si to každý z vás podle svého nastavení jídelníčku. 

NUTRIČNÍ HODNOTY6 porcí / kusů1 porce / kus
Bílkoviny143 g24 g
Tuky42 g7 g
Sacharidy3 g1 g
– z toho cukry3 g1 g
Energetická hodnota987 kCal165 kCa

Ingredience na fit panenku plněnou chřestem

  • 600 g vepřové panenky
  • 90 g zeleného chřestu
  • 90 g nízkotučného sýru (do 30 % t.v.s.), např. mozarella nebo eidam
  • olej (1 ml)
  • sůl
  • pepř

Postup receptu

  1. Dejte vařit litr vody do varné konvice nebo hrnce. Troubu předehřejte na 180 °C.
  2. Z chřestu odlámejte dřevnaté části , zalijte ho horkou vodou nebo ponořte do hrnce s horkou vodou a nechejte 2 minuty spařit. Pak ho vytáhněte a umyjte pod studenou vodou.
  3. Z vepřové panenky odstraňte všechen tuk, podélně ji nařízněte a rozložte tak, abyste získali plát. Ten pak přes potravinářskou fólii rozklepejte dotenka a z obou stran osolte a trošku opepřete. Pokud je plát hodně velký, rozkrojte ho, uděláte tak 2 menší rolády místo jedné velké.
  4. Na plát masa dejte plátky sýru a do středu 3 stronky spařeného chřestu, panenku zarolujte přes delší stranu a zafixujte párátky nebo jehlicemi.
  5. Pánev rozehřejte a vystříkejte troškou oleje ve spreji. Naplněnou panenku zprudka ze všech stran opečte, aby se maso zatáhlo. Pak ji dejte do trouby a pečte 15 – 20 minut na 180 °C. Na měření času používám digitální kuchyňskou minutku. Doba pečení záleží na velikosti panenky, velkou panenku je potřeba péct o něco déle. Doporučuju po 15 minutách maso vytáhnout, v nejšiřší části do něj zakrojit a zkontrolovat strukturu. Pokud se už při řezání maso zdá syrové, musíte ještě dopéct, ale pozor, ať panenku nepečete moc dlouho, byla by vysušená.
  6. Po vytažení z trouby nechejte maso aspoň 5 minut odpočinout a pak ho podávejte nakrájené na plátky. Když je panenka ještě hodně teplá, sýr může mírně vytéct. Nejlépe drží roláda tvar až druhý den, až se úplně zchladí v lednici a pak teprve nakrájí a ohřeje.
  7. Nutriční hodnoty jsou uvedeny na mozarellu Lovilio light. Doporučuju podávat s pečenými batáty.
  8. Celková gramáž je cca 780 g, jedna porce má tedy cca 130 g.
Komentáře

  • Věděli jste, že 90% lidí samo déle než 10 dní cvičit nevydrží?  Vstupte do 10 denni výzvy a otestujte, jak na tom jste právě Vy.  Ziskate tréninkový plán a jideníček na dobu 10 denního TESTU a to vše ZDARMA. 

    Stisknutím tlačítka "souhlasím...", souhlasíte s tím, že vám zašlu na vložený email informace jak efektivně hubnout nebo se zajímavým obsahem z oblasti fitness a zdravého životního stylu a to zdarma jako odběrateli mých newsletterů. Na newslettery se můžete těšit zpravidla 1-4 x týdně a pokud narazím na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rád dám i o jeho práci vědět. Pokud už nebudete chtít newslettery dále dostávat, tak se kdykoli můžete odhlásit a tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé zprávě. Vaše údaje budu spravovat pod firmou Petr Sedláček a řídit se těmito zásadami. zpracování a ochrany osobních údajů.
  • Nejnovější příspěvky
  • Autoři
  • Nejnovější komentáře
    • Archivy
    • Rubriky