Skype Trenér je komplexní program s individuální péčí

Chcete osobní přístup a viditelné výsledky?

1 MĚSÍC
4500 Kč
4 500 Kč za balíček
Zdravý a chutný jídelníček
Sestavení tréninkového programu
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Objednat
Když se vám to poprvé líbilo 4500 Kč za balíček
6 MĚSÍCŮ
3500 Kč
21 000 Kč za balíček
Zdravý a chutný jídelníček
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Sestavení tréninkového programu
Objednat
A máte vystaráno na půl roku 21 00 Kč za balíček

Nejčastěji kladené otázky

Můžu si dát při snaze o hubnutí po sportu (tenis, fotbálek,..) 1 pivko?

Uvědomte si, že jedno „pivko 12“ má cca 900 kJ, což je energetická hodnota 250 g kuřecího prsa. Samozřejmě obě tyto porovnávané potraviny mají jiný nutriční přínos pro vaše tělo. A navíc po sportovní aktivitě nadále pokračují započaté pochody spalování tuků a vy to tím pivkem zastavíte. Není to škoda?

Při hubnutí, je menším prohřeškem dát si 1 pivo, nebo 2 dcl vína

Bohužel obojí je špatně. Energeticky jsou oba nápoje shodné a oba obsahují dosti sacharidů, oba nám brzdí spalování tuků. Takže v období hubnutí opravdu ne. Ale to neznamená, že si už nikdy nedáte víno nebo pivo (to by i pro mne nebyla hezká představa). Jen pokud to s hubnutím myslíte vážně, tak oba nápoje ve svém pitném režimu vynecháte.

A pokud se snažíte o udržení hmotnosti, omezte pití těchto nápojů jen na výjimečné příležitosti a v omezeném množství. Jestliže zhřešíte více, tak prostě více zapracujte ve fitku, nebo zařadíte jinou účinnou pohybovou aktivitou..

Jak rychle budu hubnout?

Zdravé hubnutí je 0,5–1 kg za týden. Hodně záleží na vašem zdravotním stavu, věku, kondici, životním stylu. O něco pomaleji hubnout například „zkušení dietáři“, kterým jejich tělo už příliš nedůvěřuje a pro jistotu si udržuje „ukládací“ režim. Avšak i tito lidé se mnou úspěšně dosahují optimální váhy a dlouhodobě si ji udržují.

Kdo jsou vaši klienti?

Moji klienti nejsou jen lidé, kteří chtějí svou váhu redukovat o větší počet kilogramů, ale stávají se jimi i ti, jimž postačuje ubrat 2–3 kila na vytvarování postavy např. na bříšku či bocích. Do další skupiny patří zákazníci, pro něž je důležitá celková image, zahrnující nejen tvar postavy, ale také kvalitu pleti, dostatek vitality a vysokou hladinu energie po celý den. Zejména v poslední době se zvyšuje počet klientů z řad managerů, vedoucích odborů a podnikatelů, jejichž náročný životní rytmus jim příliš neumožňuje věnovat dostatek času svému zdraví a tělu. Přesto se po nich vyžaduje vysoké pracovní nasazení, profesionální vzhled a neustálý přísun energie.

.

Proč někdo může sníst cokoli a nepřibere a já přiberu i po prolistování kuchařky?

Lidé se liší v moha ohledech – je mnoho důležitých faktorů, které ovlivňují, jak snadno přibíráme a hubneme. Hlavním rozdílem je míra "bazálního metabolismu", tedy jak moc naše tělo "spaluje", když jsme v klidu. Tato hodnota je obecně vyšší u mužů než u žen a u všech klesá s věkem. Liší se ale také člověk od člověka, podle toho, jak jsme geneticky nastavení. Něčí tělo je naprogramováno úsporněji a něčí organismus zase hned spálí, co přijal. Hodnota bazálního metabolismu se dá zvýšit pravidelnou sportovní aktivitou a naopak klesá s počtem absolvovaných diet a omezením příjmu potravy.

Chtěla bych zhubnout cca 10 kg za 2 měsíce, je to reálné?

Při hubnutí se doporučuje dodržet limit cca 0,5 kg za týden. Při rychlejším tempu se naše tělo nestíhá vyrovnávat se změnami, které hubnutí přináší. Zhubnutí 10 kg za 2 měsíce je tedy sice nějakou drastickou dietou možné, ale rozhodně ne zdraví prospěšné a hlavně určitě ne dlouhodobě udržitelné. 2 kg za měsíc se mohou zdát poměrně málo, ale za půl roku už je to 12 kg a za rok 24! A pár měsíců příjemného a zdravého hubnutí, po kterém znovu nepřiberete přece za to stojí.