Jak to celé funguje?

  • Zjistím tvoje pohybové a silové limity a tomu přizpůsobím tvůj trénink.
  • Trénink bude trvat 60 minut včetně rozcvičení. Trénovat budeme společně 2x týdně, kdekoliv :-)
  • Provedeme základní diagnostiku, naučíš se pohybovým a dechovým vzorcům, aby tě už nikdy neprovázela bolest zad a kloubů.
  • Dostanu z tebe maximum, ale nikdy za cenu rizika zranění a špatného provedení.
  • Budeš mít svého osobního kouče! Vyřešíme veškeré trable, kterým budeš čelit.

Dostaneš vypracovaný plán na míru na základě předem vyplněného dotazníku.

  • Pomocí audio zpráv budeš pravidelně dostávat zpětnou vazbu a vylepšovat tak svůj jídelníček.
  • Jídelníček přizpůsobím tvému životnímu stylu a možnostem.
  • Každý den budeme monitorovat tvůj pokrok.
  • Každý měsíc tě přeměřím na InBody, abychom věděli, že jdeš správným směrem.

Úvodní

konzultace 

Společně vytvoříme  plán

Budeme na něm pracovat

Podpořim tě v tvém usilí

Dosahnem vysledku

Skype Trenér je komplexní program s individuální péčí

Chcete osobní přístup a viditelné výsledky?

6 MĚSÍCŮ
4300 Kč
25 800 Kč za balíček
Jedná se o nejkomplexnější program, který Vám skype trenér může nabídnout. Program zahrnuje 150 dní plné koncentrace na klienta.
Zdravý a chutný jídelníček
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Sestavení tréninkového programu
Objednat
A máte vystaráno na půl roku
12 MĚSÍCŮ
3800 Kč
45 600 Kč za balíček
Jedná se o nejkomplexnější program, který Vám skype trenér může nabídnout. Program zahrnuje 300 dní plné koncentrace na klienta. (online)
Zdravý a chutný jídelníček
Sestavení tréninkového programu
Vedení a motivace
Telefonická podpora
Objednat
Dlouhodobá spolupráce

POKUD SE BUDEŠ ŘÍDIT POKYNY A PŘESTO NEBUDEŠ MÍT VÝSLEDKY, VRÁTÍM TI CELOU TVOJI INVESTICI ZPĚT !

Jak to bude probíhat

Teď je čas začít trénovat online. Udělejte pro sebe maximum!

Úvodní lekce diagnostika

Společně nastavíme cíl a identifikujeme hlavní překážky, které Vám brání cíle dosáhnout. Dozvíte se jaký typ strávníka jste a jak byste měli pracovat se stravou. Na konci lekce si ukážeme jak vypadá cvičení online v praxi.

Vytvoříme plán

Pokud se rozhodnete pokračovat, tvoříme společně plán, jak v nejkratší době dosáhnout vašeho cíle zhubnout nebo zlepšit svou kondici. Plán se bude odvíjet od vašich časových možnosti.

Budeme na něm pracovat

Podle potřeby nastavíme pravidelnost tréninku tak, aby vám vše vyhovovalo a zároveň to přinášelo ty nejlepší výsledky.

Podpořím Vás při jeho realizaci

Tento program není jenom o cvičení, též pracuje s lidskou psychologii. Pomůžu Vám vždy přenastavit vaše myšlení tak, aby cvičení nebylo pro Vás jen utrpením.

Zvítězíme a dosáhneme cíle

Můžete jenom uspět a na konci vás čeká vaše vysněná odměna. Super tělo, které si přejete a kondice o které jste ani nesnili.

Vše udržíme

Cílem to nekončí, cvičit můžete v online tréninku třeba celý život. Díky tomu vždy udržíte 100% formu, jak fyzickou tak i psychickou. Váš život tak bude příjemnější a Vy se budete ve svém těle cítit úžasně.

Nejčastěji kladené otázky

Můžu si dát při snaze o hubnutí po sportu (tenis, fotbálek,..) 1 pivko?

Uvědomte si, že jedno „pivko 12“ má cca 900 kJ, což je energetická hodnota 250 g kuřecího prsa. Samozřejmě obě tyto porovnávané potraviny mají jiný nutriční přínos pro vaše tělo. A navíc po sportovní aktivitě nadále pokračují započaté pochody spalování tuků a vy to tím pivkem zastavíte. Není to škoda?

Při hubnutí, je menším prohřeškem dát si 1 pivo, nebo 2 dcl vína?

Bohužel obojí je špatně. Energeticky jsou oba nápoje shodné a oba obsahují dosti sacharidů, oba nám brzdí spalování tuků. Takže v období hubnutí opravdu ne. Ale to neznamená, že si už nikdy nedáte víno nebo pivo (to by i pro mne nebyla hezká představa). Jen pokud to s hubnutím myslíte vážně, tak oba nápoje ve svém pitném režimu vynecháte.

A pokud se snažíte o udržení hmotnosti, omezte pití těchto nápojů jen na výjimečné příležitosti a v omezeném množství. Jestliže zhřešíte více, tak prostě více zapracujte ve fitku, nebo zařadíte jinou účinnou pohybovou aktivitou..

Jak rychle budu hubnout?

Zdravé hubnutí je 0,5 –1 kg za týden. Hodně záleží na vašem zdravotním stavu, věku, kondici a životním stylu. O něco pomaleji hubnou například „zkušení dietáři“, kterým jejich tělo už příliš nedůvěřuje a pro jistotu si udržuje „ukládací“ režim. Avšak i tito lidé se mnou úspěšně dosahují optimální váhy a dlouhodobě si ji udržují.

Kdo jsou vaši klienti?

Moji klienti nejsou jen lidé, kteří chtějí svou váhu redukovat o větší počet kilogramů, ale stávají se jimi i ti, jimž postačuje ubrat 2–3 kila na vytvarování postavy např. na bříšku či bocích. Do další skupiny patří zákazníci, pro něž je důležitá celková image, zahrnující nejen tvar postavy, ale také kvalitu pleti, dostatek vitality a vysokou hladinu energie po celý den. Zejména v poslední době se zvyšuje počet klientů z řad managerů, vedoucích odborů a podnikatelů, jejichž náročný životní rytmus jim příliš neumožňuje věnovat dostatek času svému zdraví a tělu. Přesto se po nich vyžaduje vysoké pracovní nasazení, profesionální vzhled a neustálý přísun energie.

.

Proč někdo může sníst cokoli a nepřibere a já přiberu i po prolistování kuchařky?

Lidé se liší v moha ohledech – je mnoho důležitých faktorů, které ovlivňují, jak snadno přibíráme a hubneme. Hlavním rozdílem je míra "bazálního metabolismu", tedy jak moc naše tělo "spaluje", když jsme v klidu. Tato hodnota je obecně vyšší u mužů než u žen a u všech klesá s věkem. Liší se ale také člověk od člověka, podle toho, jak jsme geneticky nastavení. Něčí tělo je naprogramováno úsporněji a něčí organismus zase hned spálí, co přijal. Hodnota bazálního metabolismu se dá zvýšit pravidelnou sportovní aktivitou a naopak klesá s počtem absolvovaných diet a omezením příjmu potravy.

Chtěla bych zhubnout cca. 10 kg za 2 měsíce, je to reálné?

Při hubnutí se doporučuje dodržet limit cca 0,5 kg za týden. Při rychlejším tempu se naše tělo nestíhá vyrovnávat se změnami, které hubnutí přináší. Zhubnutí 10 kg za 2 měsíce je tedy sice nějakou drastickou dietou možné, ale rozhodně ne zdraví prospěšné a hlavně určitě ne dlouhodobě udržitelné. 2 kg za měsíc se mohou zdát poměrně málo, ale za půl roku už je to 12 kg a za rok 24! A pár měsíců příjemného a zdravého hubnutí, po kterém znovu nepřiberete přece za to stojí.