5 tipů jak na překyselení organismu z Vánoc

 

S překyselením je možné bojovat na několika úrovních. To nejlepší, co můžeme udělat, je zařadit kouzelné slovo „prevence“ do svého každodenního slovníku a nastartovat proces dlouhodobých změn, jejichž cílem bude rovnováha v mysli i těle. Ale – snadno se říká, hůř dělá. Mít pod kontrolou stres je celoživotní výzvou, obzvlášť v prostředí dnešního hektického světa. Pomáhat mohou různé formy pohybové aktivity a relaxace jakéhokoli původu. Se stravou už taková potíž být nemusí (i když ve skutečnosti je). Základem pro udržení acidobazické rovnováhy v provozuschopné normě je dodržování několika málo jednoduchých pravidel:DSC_0001

  1. Na překyselení má velký vliv objem stravy. Tedy velikost porcí, které se snažíme „natlačit“ do žaludku. V tomto směru se tedy vyplácí jít cestou střídmosti, neboli snažit se držet přísloví našich babiček – jez do polosyta, pij do polopita.
  2. Dalším důležitým faktorem v oblasti stravy je pitný režim. Jen krátce pro zamyšlení – chlor ve vodě, jakékoli jednoduché cukry (sladidla), aditiva (nejčastěji konzervanty a barviva), alkohol, káva – to jsou všechno faktory, které nás vedou v průběhu metabolismu ke kyselým reakcím. Řešením je tedy pít čistou filtrovanou vodu, bylinkové čaje, lisované zeleninové šťávy.
  3.  Protože je součástí acidobazických dějů v těle i příjem antioxidantů, je rozumné zařazovat pravidelně do stravy čerstvé zdroje ovoce a zeleniny. Navíc se vyplácí z těchto potravin lisovat i šťávy, které jsou de facto koncentrovaným zdrojem těchto látek.
  4. Jelikož se bavíme o překyselení, je potřeba si uvědomit, že i základní živiny, jako jsou cukry, tuky a bílkoviny, mají na stav acidobazické rovnováhy nemalý vliv. To znamená, že přebytek těchto složek ve stravě negativně zasáhne i do námi diskutovaných pochodů. Příliš mnoho jakýchkoli sladkostí, přebytek masa, vajec nebo mléčných výrobků (mléka, jogurtů či sýrů) – to všechno jsou „detaily“, které rozhodují o tom, jakým způsobem budeme přetěžovat systémy v našem těle, které mají na starost udržování rovnováhy na acidobazické úrovni.
  5. Bezpochyby se nevyhneme možnosti pomoci si užíváním doplňků stravy, které si dělají nároky na potlačení okyselujících reakcí v těle. Vždy má význam se zaměřit na takové, které obsahují antioxidanty, jejichž klíčovou schopností je eliminovat volné radikály v těle (tedy sloučeniny s agresívní schopností vytvářet kyselé prostředí).Překyselení Trener Hubnutí

 

Vánoce čisté a bílé jako sníh,v životě jen radost, štěstí, zdraví, smích,silvestrovskou náladu a dobrou pohodu,přejí

Petr a Lucie

Komentáře

  • Věděli jste, že 90% lidí samo déle než 10 dní cvičit nevydrží?  Vstupte do 10 denni výzvy a otestujte, jak na tom jste právě Vy.  Ziskate tréninkový plán a jideníček na dobu 10 denního TESTU a to vše ZDARMA. 

    Stisknutím tlačítka "souhlasím...", souhlasíte s tím, že vám zašlu na vložený email informace jak efektivně hubnout nebo se zajímavým obsahem z oblasti fitness a zdravého životního stylu a to zdarma jako odběrateli mých newsletterů. Na newslettery se můžete těšit zpravidla 1-4 x týdně a pokud narazím na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rád dám i o jeho práci vědět. Pokud už nebudete chtít newslettery dále dostávat, tak se kdykoli můžete odhlásit a tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé zprávě. Vaše údaje budu spravovat pod firmou Petr Sedláček a řídit se těmito zásadami. zpracování a ochrany osobních údajů.
  • Nejnovější příspěvky
  • Autoři
  • Nejnovější komentáře
    • Archivy
    • Rubriky