V tom lepším případě zde probíhají nějaké týdenní reporty, vzájemná komunikace během týdne a další potřebné věci, které zaručí coachovi dostatek informací a zákazníkovi kvalitní služby.
Určitě hned na začátek je důležité zmínit, že online coaching není pro člověka, který doposud bral jako jedinou sportovní aktivitu zvedání Coca Coly u jeho oblíbené reality show.
Do takové spolupráce by se měl pustit člověk, který už má něco za sebou a ví, že hranolky z mekáče nemají stejné kalorické hodnoty jako ty vaše domácí z trouby.
V rámci pohodlnosti a ušetření zbytečného stresu bych nejdříve vyhledal někoho, kdo se s vámi bude moci sejít, ukázat základní cviky i na živo a vysvětlit nejdůležitější pojmy ve stravě.
Ale! Když budete mít jóó štěstí a narazíte na trenéra, který je kvalitní a nabízí jak online komunikaci, tak i osobní setkání, pak máte vyhráno!
Většina lidí si řekne, jak je online coaching lehká práce. A podle toho to pak vypadá. Stejně jako coaching face to face má své čerty v krabičce, tak i online coaching pár takových (jedinců) má.
Online trenér si řekne, že udělá pár jídelníčků, pár tréninkový plánů a má hotovo. Pošle je všem na 5 týdnů, vezme peníze a už se neozve.
Trenér, který vám napíše jídelníček alá brofood ke snídani, obědu a večeři, není člověk, co má dostatek informací na to, aby dělal trenéra, natož online trenéra. Online coaching určitě není pro trenéry, kteří nemají zájem o individuální komunikaci se zákazníky a spolupráci, která bude trvat déle než 5 týdnů.