Proteinové brownies ze 4 ingrediencí

Potřebujeme:

  • 2 hrnky rozmačkaných banánů (ze 6 zralých středně velkých banánů)
  • 1 hrnek oříškového másla, ideálně kešu másla nebo mandlového másla
  • ½ hrnku čokoládového proteinu
  • ¼ hrnku kvalitního kakaa

Postup:

Ve velké nádobě smícháme rozmačkané banány a oříškové máslo, dokud se úplně nespojí. Protein smícháme spolu s kakaem a postupně suché ingredience přidáme ke směsi z banánů a oříškového másla.Vše spolu dobře promícháme.

Připravené těsto vylijeme na plechnebo do dortové formy vystlané pečícím papírem. Pečeme kolem 15 – 20 minut při 180 °C.Když je brownies hotové,necháme ho 10 minut vychladnouta až potom fitness zákusek nakrájíme. Můžeme ho podávat mírně teplý nebo úplně vychlazený.Vyzkoušejte ho ozdobit bezkalorický sirupem vaší oblíbené příchutě a můžete se pustit do mlsání. 

KALORIEPROTEINYSACHARIDYTUKY
1187 g8 g8 g
Komentáře

  • Věděli jste, že 90% lidí samo déle než 10 dní cvičit nevydrží?  Vstupte do 10 denni výzvy a otestujte, jak na tom jste právě Vy.  Ziskate tréninkový plán a jideníček na dobu 10 denního TESTU a to vše ZDARMA. 

    Stisknutím tlačítka "souhlasím...", souhlasíte s tím, že vám zašlu na vložený email informace jak efektivně hubnout nebo se zajímavým obsahem z oblasti fitness a zdravého životního stylu a to zdarma jako odběrateli mých newsletterů. Na newslettery se můžete těšit zpravidla 1-4 x týdně a pokud narazím na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rád dám i o jeho práci vědět. Pokud už nebudete chtít newslettery dále dostávat, tak se kdykoli můžete odhlásit a tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé zprávě. Vaše údaje budu spravovat pod firmou Petr Sedláček a řídit se těmito zásadami. zpracování a ochrany osobních údajů.
  • Nejnovější příspěvky
  • Autoři
  • Nejnovější komentáře
    • Archivy
    • Rubriky