Čtyři NEJHORŠÍ věci, které můžete udělat, pokud chcete zapálit pec vašeho těla na spalování tuků

Chyba # 1: Cvičit izolované cvičení

SKYPE TRENER-2

Cvičení izolovaných cviků na jednotlivé svaly jako je třeba biceps, triceps, záda nepřinese významné výsledky. Důvod je prostý, protože se do práce dostává jen omezené množství svalových vláken, díky tomu nevydáte dostatek energie, tak aby začalo efektivní spalování tuku.

Pokud chcete budovat svalovou hmotu při spalování tuků, je třeba provádět cvičení, která stimulují velké množství svalů najednou. Díky tomu spálíte dostatek energie, jak jen možné a to ve stejnou dobu. Použitím těchto typů cvičení (které odhalím v živé lekci zdarma ) se výrazně urychlí vaše výsledky.

Chyba # 2: cvičíte na strojích

SKYPE TRENER-3

Stroje můžou vypadat jako skvělý nápad, ale popravdě, pro vás jsou dobré jen k jedné věci a to k tomu, že se na ně můžete posadit, zatímco si uvazujete kravatu, nazouváte boty nebo se snažíte popadnout dech!

Problém je následující: Stroje mění způsob, jakým se vaše tělo přirozeně hýbe a omezují rozsah pohybu. To výrazně omezuje vaši schopnost plně aktivovat všechna vaše svalová vlákna – tedy méně spalování tuků a méně svalové akce. Ještě horší je, že zařízení způsobuje nadměrné namáhání kloubů, což vede k častým kloubním zraněním.

Pokud chcete rychlé výsledky, je důležité zahrnout cviky, které umožní vašemu tělu přirozený plynulý rozsahem pohybu.

Chyba # 3: opakování stejného tréninku dokola & dokola

SKYPE TRENER-4

Opakování stejných cvičení znovu a znovu je špatný způsob, jak dosáhnout výsledků. Máme tendenci držet se věcí, které známe a někdy fungovaly někomu v minulosti. Ale pokud chcete dosáhnout pokroků, tak právě toto je ta nejhorší cesta. Tělo se dostane do streotypu a přestane reagovat na podněty z cvičení.

Víte, vaše tělo má překvapivě schopnost rychle se přizpůsobit. Na pokud chcete dosáhnout výsledku je třeba mít plán, který tyto stereotypy dokáže odstranit.

Chyba # 4: Dělat dlouhé tréninky

SKYPE TRENER-1

Delší cvičení se nerovná lepší a rychlejší výsledky. Vaše tělo reaguje na kvalitu před kvantitou.  Nejrychlejší způsob, jak dostat štíhlé a energické postavy je snížit čas cvičení téměř na polovinu. To není vtip – Je lepší trénovat krátce a tvrdě, než dlouze a vláčně!

Přestaňte dělat stejné cvičení stále do kola. Nepřináší to žádné výsledky! Zjisti pravdu o tom, jak se dostat do formy krátkým, ale efektivním cvičením.

 

Komentáře

  • Věděli jste, že 90% lidí samo déle než 10 dní cvičit nevydrží?  Vstupte do 10 denni výzvy a otestujte, jak na tom jste právě Vy.  Ziskate tréninkový plán a jideníček na dobu 10 denního TESTU a to vše ZDARMA. 

    Stisknutím tlačítka "souhlasím...", souhlasíte s tím, že vám zašlu na vložený email informace jak efektivně hubnout nebo se zajímavým obsahem z oblasti fitness a zdravého životního stylu a to zdarma jako odběrateli mých newsletterů. Na newslettery se můžete těšit zpravidla 1-4 x týdně a pokud narazím na zajímavou tvorbu někoho dalšího, rád dám i o jeho práci vědět. Pokud už nebudete chtít newslettery dále dostávat, tak se kdykoli můžete odhlásit a tento souhlas odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každé zprávě. Vaše údaje budu spravovat pod firmou Petr Sedláček a řídit se těmito zásadami. zpracování a ochrany osobních údajů.
  • Nejnovější příspěvky
  • Autoři
  • Nejnovější komentáře
    • Archivy
    • Rubriky